Life in a soap bubble

Lever livet i en såpbubbla för tillfället. Jag har faktiskt tagit studenten och jag har ett tioveckors sommarlov framför mig där jag är helt ledig. Det är en sådan tom känsla. Jag har så länge haft tider att passa, jag har haft fullt upp i skolan och har jobbat de två senaste sommarloven.
 
Studenten var en av de bästa dagarna i mittt liv. Regnet öste ner, men inget kunde spola bort våra leenden. Vi gick jublande ner för trappan till Grytan och sjöng glatt studentsången innan vi mötte upp våra nära och kära. Resan på flaket genom Timrå var minst sagt blöt, men lyckoruset gjorde att man inte brydde sig särskilt mycket. Blev sedan finmiddag hemma som sedan ledde vidare till jorgubbstårta och paketöppning. Kvällen/Natten spenderades därefter på Oscars med fina vänner! Kärlek till TiGy, SP3A och alla nära och kära som gjorde dagen oförglömlig.
 
Medan jag har vandrat runt i min såpbubbla de senaste dagarna har det inte hänt speciellt mycket. Var dock in till Birsta igår, Media Markt delade nämligen ut presentkort mot att man visade upp sina slutbetyg för 2013 och sitt leg - 25kr för varje VG och 50kr för varje MVG! Efter Media Markt turen blev det en tur till drive-in donken och när vi sedan skulle ner till Birsta så öste naturligtvis regnet ner och vi blev genomblöta. Vandrade omkring på Birsta ett tag och tog sedan bussen in till stan för att gå på bio. Blev Baksmällan III, ganska lika de föregående filmerna men var ändå riktigt rolig!!
 
Lite randombilder!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0