See you later!

Till er fina läsare som tittar in här kontinuerligt vill jag bara säga tack! Snart kommer denna blogg att uppdateras allt mindre, då jag och Anna kommer gå skilda vägar. Jag menar självklart inte att vi är ovänner, men det är så att vi efter sommarens slut kommer hamna på olika platser i landet p.g.a. fortsatta studier och det känns därmed roligare att ha varsin blogg där vi kan följa varandras äventyr! Jag har börjat jobba fram en ny liten blogg som ni kan hitta på denna adress: http://mikaelanorliing.blogg.se/
 
 
 
 
 


Kommentarer
Patrik

kommer ni byta namn på den här bloggen om det går?

Svar: Nej, det kommer bli två helt nya bloggar (mikaelanorliing.blogg.se & annahammar.blogg .se), men vi sparar denna för minnenas skull! /Mikaela
AnnaHammar

2013-06-27 @ 21:37:29
Patrik

okej då vet jag :D

2013-07-11 @ 23:16:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0