Yesterday

Gårdagen blev nog rätt så lyckad får man säga. Dagen spenderades i Gudmunstjärn med picnick och resning av deras midsommarstång. Mysigt att sitta vid äng och äta jordgubbstårta med massor av människor runt omkring sig. Vid fyra drog jag vidare mot Tallnäs för grillning hemma hos Albina med lite folk och mätt blev vi allihop. Körde Chubby Bunny för första gången i mitt liv också, säger inte mer än så! Ni som har kört det vet hur det kan sluta haha.
 
Lite senare drog vi i väg till volleybollnätet, det kom lite mer folk och vi körde några matcher. Jag var sämst kan jag säga och det uttnyttjade såklart motståndarna haha. Det enda jag kan säga jag lyckades någorlunda med var survarna (hur det nu stavas). I alla fall så var det trevligt, vi hade musik med oss så flera dansade loss i sanden. Senare när alla fått nog så följde jag hem till Reina och såg film och bara myste på. Vi såg Jack the Giant Slayer och den var verkligen bra!! Så se den om ni inte redan har sett den! Cyklade hem efter filmen och var väl hemma vid tolv, det var min midsommar det! Blev inga blommor under kudden dock och inte heller någon midsommarkrans på huvudet, får väl ta igen det nästa år!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0