Ännu en dag

Idag har varit en bra skön slappdag! Dagen börjar med att man får sovmorgon till kl. 8, vilket är ganska sällsynt nu sedan den lilla kom hem. Sedan sätter man sig i soffan med frukosten och ser på lite tv.. Sedan tar man och äter lite lunch för att orka med att gå ut med hundarna i några timmar. Det som händer efter att man lekt med hundarna är något så härligt, när man går in och sedan vänder sig om mot dörren så står min lilla trogfasta vän och väntar på att jag ska komma ut igen, man kan inte låta bli att känna skuldkänslor för att man inte hittar på mer med henne.

Har även spelat derby mot Söråker idag vilket jag med stort nöje kan medge att vi vann, inte för att jag gjorde mycket rätt på planen idag. Men har man ett starkt duktigt lag som kämpar på i alla fall så är det inga problem.
tummen upp!!

Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0