Effektiv

Hallå där! Idag har jag varit väldigt effektiv enligt mig själv, förutom att jag tog en rejäl sovmorgon till kl 11.00, den behövdes kan jag lova. Åt frukost och sedan stod storstädning på schemat. Sedan har jag varit och tankat moppen och tvättat den, tagit en powerwalk/joggingtur i skogen. Sån härlig känsla att bara ha skog omkring sig och kunna njuta av frisk luft. :')
Nu sitter jag nyduschad och lyssnar på Rix FM, håller på att beställa en prenumeration av tidningen SOLO för ett år och sen ska jag plocka ihop gympakläder tills imorgon + göra några situps.
Ikväll blir det förmodligen att se på film, blev ju aldrig nån igår pga att det blev oväder med massa blixtar o dunder (förmodligen Gudrun som var i farten), ville inte chansa så datorn fick stå urdragen hela kvällen.
Mikaela



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0