100 frågor, 100 svar

1. Hur gammal är du om fem år?
22år, 8månader och 10dagar

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Farmor

3. Hur lång är du?
170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
På Heder och Samvete

5. Vem ringde du senast?
Klasskamrat

6. Vem ringde dig senast?
Statistiska Centralbyrån

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Okej , men det är lugnt vi kan ta det nästa helg;-)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Båda funkar, men att smsa är billigare för mig.

9. Vart bor du?
Bergeforsen

10. Vem såg du senast?
Brorsan

11. Vilken ögonfärg har du?
Gråblå tro jag

12. När vaknade du i dag?
Först 06.15, men sedan sov jag fram till 10. 15

13. Vilken är din favoritjulsång?
"I wish you a Merry Christmas" kanskee?

14. Vilken är din favoritplats?
Kan inte välja en, har flera!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Kyrkogårdar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis på nått bra ställe

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Var nog lite mörkrädd

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Gamla minnen!

19. Hur stor är din säng?
Liten

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med kläder på dig?
Oftast

22. Hur många kuddar har du i sängen?
När jag sover 2st, annars 8st

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Sundsvall, Njurunda, Timrå? Räknas de?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor på vintern o barfota på sommarn ju!

26. Är du social?
Om jag vill så

27. Vilken är din favoritglass?
Choklad-, lakrits- eller kaffesmak ska det vara!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vad som helst med choklad <3

29. Tycker du om kinamat?
Yes!

30. Tycker du om kaffe?
Nix!

31. Vad dricker du till frukost?
Oftast ingeting, men om så är fallet - oboy, juice eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast höger tror jag

33. Kan du spela poker?
Skulle nog inte säga det

34. Tycker du om att mysa/kela?
Visst

35. Är du en beroendemänniska?
Av vissa saker, så ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp, en kompis mamma t.e.x.

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska o tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Både och!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och choklad!

42. Äger du dyrbara smycken?
Kanske

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Vet inte, har flera jag gillar men inget riktigt favoritprogram

44. Kan du rulla med tungan?
Eh?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Kan omöjligt välja en enda person

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Waka waka

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte jag själv, men det finns lite undanplockat

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Har på mig röda stumpor också en röd kudde bredvid mig

50. Flirtar du mycket?
Kan jag inte påstå

51. Kan du byta olja på bilen?
Vågar inte säga ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nejdå

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg, men läser en bok på engelskan just nu som heter "Tuesdays with Morrie"

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, men på en "månadstidning"

56. Dansar du i bilen?
Försöker att låta bli

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inköpningslista

59. När var du i kyrkan senast?
För en månad sen typ på studiebesök

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
kan inte välja så - min svenskalärare och min engelskalärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Typ 5 dagar (?) Önskar det hände oftare!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Extra speciellt... kanske brorsan

63. Vad lyssnar du på just nu?
Hollywood Hills - Sunrise Avenue

64. Har du varit med i tidningen?
När jag var liten nån gång

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Kommer inte på något konstigt jag ätit

66. Vad gör du just nu?
Svarar på dessa frågor ju

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Har två stycken haha, den ena är grön och den andra är blå o orange

68. Hur imponerar man på dig?
När man vet vad man vill och kämpar för det

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Dålig på att ringa, gör det oftast "face to face" eller chattar i så fall

70. Har du någon piercing?
Öronen?

71. Din största vinst?
2kg marabou? Eller om man ska vara lite djup så säger jag hälsan och min familj

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, bloggar, youtube.....

74. Är du fåfäng?
Händer väldigt sällan

75. Ångrar du någonting du gjort?
Ja..

76. Vad är klockan?
18.16

77. Vilket är ditt drömjobb?
Jurist

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Många saker..

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kanin, katt

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag hatar råttor och hallonsoda, jag tycker det är mysigt när det är stjärnklar himmel och önskar jag var modigare

81. Svär du ofta?
Beror på vem jag umgås med

82. Sverige när det är som bäst?
Sensommar kväll med bästa vännerna eller julafton (med snö) tillsammans med familjen

83. Kan du åka slalom?
Nepp

84. Vad har du ätit i dag?
God mat

85. Vad har du för utbildning?
Inte så mycket än går andra året på gymnsiet med inriktningen Samhälle - Juridik

86. Vilken årstid gillar du mest?
Sommaren!!!!!!

87. Vilken månad fyller du år?
Mars

88. Vilken är din bästa egenskap?
Det får andra avgöra

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Sviktande självförtroende(?)

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Martin Luther och Jane Austen

91. Saknar du någon?
Jao

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, det tycker jag.

93. Vad gör dig ledsen?
Orkar inte skriva

94. Vad gör dig glad?
Vänner, familj och framgång

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Lördagkväll nu och väntar på männsikor

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Säger jag inte!

98. Vad har du för laster?
Hemligt

99. Vem är din förebild?
Många i familjen

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Fortsätta att vänta,, eller se på nån film kanske



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0