9 December

Fredag. Jag älskar fredagar, men vilket väder vi har usch, fy och blä! Fast hade lite tur på vägen hem från skolan, för då jag var påväg till bussen så stannade en bil och jag fick skjuts. Tro nu inte att det inte att det var en total främling, nej utan en vän och hennes mamma som nästan "tvingade" mig att åka med, snällt var det i alla fall!! :)
Efter det att jag kom hem så har det inte hänt mycket, Har lagat mat, pratat, sett på Dirty Dancing 2 och Ronja Rövardotter, haha en salig blandning!
Vill bara påminna alla där ute om att den är den 9 december idag! Vilket innebär att man ska lägga lutfisken i blöt inför jul och såklart att Anna är namnsdagsnamnet. Så eftersom Anna heter Anna och jag heter Anna i andranamn så utbringar jag ett: Hipp Hipp Hurra!
För övrigt så ska jag nog bara ta det lugnt ikväll och mysa framför teven. Här kommer även bild på mig i mitt fredagsmys esse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0