Fredagsfika

Heeeeeeej. Haft en störtskön dag idag, mestadels i alla fall. Var segt att kliva upp imorse, snoozade ett antal gånger, så skööönt! På tyskan hade vi ett litet glosförhör som jag inte tränat på mer en tio minuter innan, var ju så att jag tagit med mig tyskaboken hem men glosorna hade vi på ett papper kvar i skåpet på skolan -.- tror det gick tillräckligt bra ändå. Sedan hade två stycken fina tjejor som läser tyska steg fem gjort en musikquiz - det var kul :) På psykologin behövde vi inte göra mycket och till lunch fick vi soppa med creme fraiche. Sedan på mentorstiden och engelskan där vi har vår mentor som lärare, då smällde det!! Blev massor med fika och Ensam Hemma. Fredagsmyyyys.
Fikat - stal bilden från en i klassen O:-)
-----------------------------------------------------------------
När jag kom hem så låg min tidning bland posten, så nu blir det att läsa litegrand och kanske se en film. Måste nog även checka busstiderna för imorgon, ska nämligen till birsta och inhandla de sista julklapparna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0