Jullov :)

Hade en kort julavslutning idag på skolan, med lite julshow och godjul - hälsningar :) Bytte även paket med två finfina tjejor, hoppas de inte blir allför besvikna när de öppnar sina på julafton. Jag har en tendens att ändra mig när jag köpt en klapp och tycka att det var en dålig idé.. man får tänka att det är tanken som räknas!
Har även bakat knäck tillsammans med familjen och slagit in massor av paket, nämligen 8 av 10st. Tyvär tog julpapperet vi hade (typ 1 1/2 rulle) slut när jag och brorsan slog in våra klappar, så får fortsätta nån annan dag.
Undrar vad jag ska göra nu? Känner mig rätt slö, så får väl bli något avslappnade.
Bilder jag tog påväg till bussen imorse:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0