Lucia

Ännu som swishat förbi! Väckarklockan ringde 06.00 och jag snoozade till 06.15. Var tvungen att kliva upp extra tidigt eftersom vi skulle vara på skolan 07.20 så då fick jag skjuts vid 07.00. Jag har ju varit aktiv inom luciafixandet på skolan i år och idag gick framträdandet av stapeln, därav den tidiga morgonen. Innan vi gymnasieelever skulle köra vårat luciatåg så var det ett litet tåg från böle som var där, såg bara skymten av det tyvärr, men de var jätte söta!
Här har ni luciatåget:
Eftersom skolan även fyller 30år så sjöng vi happy Birthday och rektorn hade ett litet tal. Också fick vi mössor av skolan, eller nja vi i tåget fick inga för vi var på scén:(( men det ska jag och Ehab fixa!
Fick även ett litet kort haha:
Sedan fick vi skynda oss att byta om och så föra att leta rätt på våra klasser för fika, var inte lätt men till sist så fann vi dem. Därefter följde vanliga lektioner, såsom psykologi där jag ska ha seminarium imorgon och har bara haft en lektion på mig att förbereda mig pga av att alla luciarep har varit just på samma lektion. Så på idrotten hade vi skridskor, skitkul!!! Kände mig nästan duktig hah ;) Sedan på historian fick jag ledigt ifrån eftersom min grupp redovisat inför helklass förra veckan och alla grupper som var idag ville redovisa enbart inför läraren. Sista timmen som var religion så hade jag värsta bra feelingen, kan ha berott på musiken som spelades på radion, den gav i alla fall mig motiviation.
Tackade nej till skjuts efter skolan och tog bussen,, som tyvärr var försenad :( men allt snöande ger ju en lite härlig känsla iaf:P 
Känner mig trött i huvudet, men måste ta tag i psykologin där jag har området "kriser", känner att det kommer ge mig en sååå positiv känsla...
Ciaoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0