Mer jul, ge mig

Det har snöat massor idag. Myysigt!
Har inte hänt allt för mycket , på idrotten körde vi stationer (styrke) intesivt, jag tycker det faktiskt är kul och så känns det att man har tränat efteråt. Nackdelen är väl att mitt ansikte har en tendens att bli rödflammig ganska så snabbt, men det syns väl att jag verkligen gör mitt bästa vilket kanske kan leda till ett bra betyg.
På historian så skulle var och en ha haft med sig fika och ha utvärdering, men jag och många med mig hade glömt att ta med sig något. Fast då hade våran jätte snälla lärare hade bakat muffins till oss :) Slutade lite tidigare och skyndade iväg till bussen som naturligtvis var sen, börjar bli less på det nu.
Btw, filmen jag såg igår - var jättebra - se den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0