NY TEVE! :)

Hejsan! Idag har jag inhandlat en ny teve med tillbehör :)) Var ute efter en 40 tum LCD, var först till Media Markt där var det mesta utplockat, man såg inte till någon personal och så var priserna inte vad jag hoppats på. Vi hittade en som kostade 3 699kr och var som jag ville, men tänte att vi måste kolla vilka möjligheter som finns. Så därför gick vi över till Elgiganten i stället, där vi efter lite letande hittade samma teve som jag tittat på på Media Markt fast här kostade den 3 290kr och blev därför väldigt intresserad. Det kom en kille och frågade om vi ville ha hjälp och vi sa att vi var väldigt intresserad av denna. Då sa han att den tyvärr var slut, till och med visnings exemplaret var sålt, men att han kunde gå ut på lagret och titta för säkerhets skull. Han kom tillbaka och sa att det fanns EN som någon hade lämnat tillbaka för den var tydligen för stor, den var öppnad men plasten var kvar och det gällde fortfarande samma garantier. Tvekade inte en sekund, utan sa att den ville jag ha. Köpte den och en ställning till så den kan sitta på väggen. Så nu tänkte jag lägga mig och se en film :))
Före:
Efter:
Mycket bra? Ehh Jaa! :)
Tror det blir denna film som jag längtat så efter att få se:


Kommentarer
Patrik friberg

Vilken tur du har:)

2011-12-30 @ 23:54:19
Mikaela

Ja, det gäller att spara pengar! ;)

2011-12-31 @ 18:00:19
URL: http://annaomikaleas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0