Oh yes

Haft fullt upp idag i skolan, men är ändå förvånadsvärt pigg och glá! :)) På tyskan körde vi grammatik (JippiE) och på svenskan så hade vi muntliga redovisningar om valfritt ämne - jag hade valt Venedig- kändes som ett aningen osäkert framförande, men borde vara ett plus att jag inte hade några hjälplappar. Sedan hade vi geografi - jobbade med powerpoint till min muntliga presentation, engelska - där vi "diskuterade" vår läsläxa vi haft tills idag och gjorde lite hörövningar också slutligen på historian så hade vi muntlig presentation - kändes som den gick rätt så bra faktiskt.
Nu ska jag kravla mig upp ur sängen och vika lite tvätt och sedan kravla tillbaka för att se klart filmen jag började på igår. Kan ju säga att det jag sett hithills är minst sagt annorlunda + att Leonardo DiCaprio gjorde mig en aning besviken.. Åhh jusste glömde säga att jag "invigde" vinterjackan för i år idag! Var -11,5 grader imorse så kände att det liksom inte fanns några andra alternativ ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0