Proppmätt

Det är vad jag är just nu. Såhär på fjärde advent så köpte vi färdig mat från maz, jag tog en kycklingtallrik och mätt blev jag hua.
Har suttit och sorterat 2011 alla bilder idag och försökt få lite ordning, har dessutom börjat förstå på allvar att jag verkligen behöver en extern hårddisk. Är nog den enda personen i min ålder som inte har införskaffat en sådan redan. Får se hur julen slutar, måste i vilket fall ha en innan det nya året startar tror jag. Jag har även börjat på en ny bok - Simon och ekarna - ni vet den som går på bio nu? Vill gärna se filmen, så tänkte det är bäst jag läser boken först då. Nu ska jag strax ta en dusch och sedan se en film, tror det blir denna:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0