Sånt är livet

YEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Både datorn och internetet har varit emot mig sedan igår, men nu har jag lyckats fixa det!
Igår var jag och Anna ute på julklappsjakt ute i birsta, hjälp vad mycket folk det var där.. man blir ju nästan rädd:O men i alla fall så lyckades jag hitta en hel del :) sedan så kan jag ju inte visa bilder på det eftersom de är ju hemliga ;)
Igårkväll myste jag på med lite lösviktsgodis från ÖoB (mycket ovanligt!!) och satt och tittade på Narnia som gick på femman, kanske lite nördigt men det är sån jag är! Mysigt vare i alla fall.
Idag är det ju 2 advent och meningen var att jag skulle vara med på juskyltningen i Sörberge och medverka i luciatåg - åka häst och vagn och grejer, men så blev det inte. Så istället har jag hållit på och städat, tagit lite tvätt, bytt sängkläder ( till juligt röda) och funderat på livet. Vaknade lycklig imorse och visste att jag drömt något riktigt bra inatt, men kommer inte ihåg vad det var:((


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0