Hey

Ligger och lyssnar på The Burning Heart (Takida) - skivan jag fick i julklapp, vet att det är rätt så ute med skivor och att det finns tusentals olika musiktjänster där man kan lyssna på musik via internet, men jag tycker det är skönt att bara kunna sätta igång en skiva och lyssna på musik utan att behöva starta datorn eller något annat. Man kan väl säga att jag är ett fan av Takida, älskar verkligen deras låtar som man kan lyssna på i alla lägen även om jag suger på att komma ihåg låttexter haha.
Tror jag ska titta på filmen Svinalängorna senare ikväll (fick även den i julklapp), har sedan förut läst boken som utspelar sig för mig i en annorlunda miljö med ett annorlunda val av ord. Har hört från andra som sett filmen att den är bra även om den kan vara lite svår att förstå sig på, men jag tror det blir bra. Det är ju Noomi Rapace och Ola Rapace som spelar och båda de är bra skådespelare enligt mig. Här är trailern:
Har förresten sett Pirates of the Carrabbien 4 - I Främmande Farvatten nu idag, lite efter jag vet. Tyckte att den var helt okej, men det blir lite för mycket när de gör så många uppföljare, kan tycka att det hade räckt med en triologi.
Berättade förut att jag börjat på en ny bok; Simon och Ekarna, har väl läst ungefär halva boken nu och längtar tills jag läst klar den och kan se filmen:
HARE BRÅ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0