What are words..

Sitter och känner att jag inte gör så mycket för tillfället på min studiedag. Hade kunnat gå hem klockan två, eftersom jag kom åtta istället för nio imorse, men eftersom jag ska ta plussis hem tsm med min bror och vi ska handla mat så sittter jag kvar i min ensamhet i ett klassrum och vaktar en datavagn ... samlar pluspoäng ni vet!
Till middag blir det i alla fall köpt fryst pizza från ica, första gånen i mitt liv jag kommer äta en fryspizza tror jag, bortsätt från nån liten billys panpizza jag åt när jag var liten. Ni får kanske höra en utvärdering sedan, haha intressant - jag vet!
Btw, Chris Medina ska spela på Birsta idag klockan sex(?) - är så glad att jag inte ska dit. Fatta hur mycket folk det kommer att vara :O Inte för att jag inte gillar han som artist, men jag kan bli folkskygg om det är för mycket trängsel.
Nu ska jag gå till mitt skåp och hämta en mandarin att smaska på och kanske lite choklad för ovanlighetens skull. Hare bra ute i mörkret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0