...

I morse funderade jag på om jag skulle ligga kvar i sängen och ta en sovmorgon (pga sen träning kvällen innan) men beslutade sedan för att kliva upp och åka till fotbollsgym. När jag kommer till fotbollen är det ingen förutom tränaren där och tio över 8 är det jag och en till där. Efter ca 20 minuter beslutar vi att det inte blir någon fotboll den dagen. Vad ska man göra då? Första bussen hem gick inte förrän 1 tim och 50 min. Jag beslutar mig för att jag kanske ska gå på tyskan i stället och få någonting gjort där i stället, men kommer på att jag har böckerna hemma så då känns det ganska onödigt att gå dit. Sitter i stället på skolan och väntar tills min nästa lektion börjar (11.10)
Sedan gick dagen ganska så snabbt och sista lektionen körde vi muntlig redovisning där det bara blev ett par saker fel för mig.
Efter skolan åkte pappa och jag till bista och köppte målarfärg så nu blir det snart att sätta igång att måla! Fick även en chokladkalender av pappa, så nu känner jag att julen snart är här trots snöbristen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0