Helt OK

Haft en helt okej dag måste jag säga. Började med tyska 09.20, jag var helt själv med läraren nästan hela lektionen, alla andra hade tydligen viktigare saker för sig. Fick bra feedback och mycket hjälp. Min tyska lärare är bäst! Efter tyskan så blev det lunch --> kycklingsoppa - riktigt gott faktiskt. Sedan naturkunskap som gick bra den med, fastän den är över två timmar lång. Vi håller på med kemi där och jag tycker det är rätt så kul och enkelt. Ja, åh sedan hade vi matte inte så kul, men det rullade på. Till sist tog jag plusbussen hem, fixade disken och lagade mat. Nu sitter jag här och gruvar mig för att plugga. Både psykologin och engelskan (som jag måste göra om) är tills imorgon, så det är bara att sätta fart!
Snart helg......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0