Hemma

Är hemma från skolan idag. Vaknade upp med migrän och kände att jag var tvungen att stanna hemma, även om jag verkligen inte ville! Vi skulle nämligen åka till Mittuniversitetet idag och få gå på föreläsningar m.m. vilket jag tycker lät både kul och intressant! Egentligen var detta först och främst för dem som går tredje året på gymnasiet, men vi i tvåan fick också åka om vi hade intresse. Så nu får jag väl vänta ett år då.
---------------------------------------------------------------------------------------
Så vad har jag gjort idag? Jo sovit, sovit, ätit en köttbullemacka och vilat... Får se om det blir skola imorgon, men jag tror det eftersom migränen är borta och jag beöver verkligen lektionerna vi har imorgon. Så nu ska jag väl fortsätta att göra det jag gör bäst. Hejdåå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0