Inte så illa ändå!

Tjarå! Har haft en ganska intressant dag idag. Som jag nämde tidigare så hade vi alltså innebandyturnering på skolan idag där mitt lag hette typ "Luddes lärljungar"? Aja, men i alla fall så gick det väl ganska så bra, vi tjejer höll nollan hela tiden och lyckades få till ett par mål. Alltså varje lag bestod av visst många tjejer/ killar och tjejerna mötte tjejerna och virse versa, men man räknade ihop målen till en slutgiltig summa för varje lag. Vårat lag slutade som trea av totalt tio lag. Tyvärr tog vi inga bilder haha, men kanske lika bra de!
-
Efter vi spelat klart för dagen runt klockan två så tog jag och Anna bussen hem, hon lämnade sina grejer hemma och tog en prommis med sin hund tillsammans med mig (upp till mig) så jag fick sällskap! :))
-
Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig för att orka kliva upp och ha tyska imrn bitti kl 08.10. God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0