Kanske ett långt inlägg, vi får se..

Hej på er! Tänkte jag skulle dra en liten resumé av helgen:
I fredags var jag som sagt på Dollar Store, men köpte inte en enda sak. Var faktiskt lite besviken på dem, men det kanske beror på att det var hemskt mycket människor och alla var som galna eller besatta kanske är rätt ord? Hatar när det är för mycket folk, då tappar jag helt lusten för att ens intressera mig för något i en butik och vill bara ut därifrån. Efter besöket där gjorde vi några små ärenden på city gross och sedan åkte vi till birsta. Gick omkring och tittade litegrand och sedan gick vi till ikea för att äta middag. Sedan skjutsade de hem mig till en lugn fredagskväll.
Lördagen blev väl inte riktigt som tänkt men så är det ibland. Såg i alla fall en riktigt skum film på fyran - The Box. Blev inte riktigt klok på den, men det var nog lika bra det. Ingen film jag rekommenerar, om ni inte är ute efter riktigt crazy film förstås.
Idag, söndag så blev det en rejäl sovmorgon. Har inte gjort så mycket idag än, sitter och dunkar musik på radion och funderar på om jag ska plugga lite litegrand idag eller istället köra hårt i veckan som kommer, det lutar åt det senare alternativet. Lov är ju faktiskt lov och då ska man ju vara ledig. Får se vart dagen leder mig, är i alla fall grymt sugen på att sticka ut och göra något ansträngande.
Känner faktiskt att det ska bli skönt att skolan börjar imorgon. Nog är det riktigt skönt med lov - missuppfatta mig inte - men det bra skönt med vardag också. Jaja, hejdå på ett tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0