Like a shadow flows in the rain

Hejhej, var ett tag sedan nu, så ett liten kort reumé av mitt liv kan ni få:
I lördags så bestod dagen av städande och så hade jag en mycket trevlig kväll med Anna!
I söndags blev det en del motion, dels bandy men också löpning i skogen - härliigt!
Idag så började det med att min väckarklocka spelade mig ett litet spratt och inte ringde och på psykologin började vi prata om kroppspråk osv. mycket intressant!  Lunchen bestod av chicken nuggets - gott vill jag säga. På idrotten spelade vi innebandy - roligt, så på historian jobbade vi i våra basgrupper för det nuvarande arbetsområdet och till sist på religionen så såg vi på film.
Ganska skönt att denna vecka är helt fri från prov och inlämingar som ska vara klara!!
Imorgon har vi hälsodag på skolan och jag ska delta i innebandyturneringen, hoppas på det bästa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0