Monday, sweet monday

Sitter och lyssnar på Sunrise Avenue "nyaste" skiva Out of Style, mycket bra tycker jag! Försöker samtidigt skriva på två svenska inlämningar. Ja jusste, vi har två samtidigt! En argumenterande uppsats och en insändare, tur de inte behöver vara så långa. Förutom svenska den här veckan så har jag även ett ganska så stort och viktigt naturkunskaps prov o så kanske en tyska muntlig presentation, sedan så är det väl bara att jobba på i de andra ämnena. På fredag ska min klass på studiebesök (YeY) till rättspsykiatriska kliniken i Nacksta (HjälP). Ska bli intressant, men ändå lite läskigt måste jag säga.
Jag tror veckan kommer bli helt okej! Så simma lugnt! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0