Pepparkakor ♥

Tjeniixennn! Jag har en väldigt konstig känsla över över mitt "stora" kemiprov imorgon och det är att det känns som jag kan och förstår i stort sätt allt. Läskigt att kunna känna sig så lugn över ett prov, brukar liksom alltid finnas en liten känsla av oro, men inte nu. Kan bero på att jag själv tycker det är ganska lätt med kemi och rätt så logiskt bara man förstår. I alla fall så ska jag nog gå igenom det en gång nu med hjälp av lite peppande musik och sedan hoppas på att jag har flyt imorgon.
----------------------------------------------------------------------------------------
Dagens höjdpunkt var på engelskatimmen, då kom nämligen vår mattelärare in och bjöd oss på pepparkakor! Det gjorde min dag :))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0