Härligt!

Haft fullt upp idag, men nu verkar det lugna ner sig. Klev upp vid nio och åkte sedan till badhuset med Anna och en del av min familj. Vi simmade, bubblade, ångbastade och bastade vanligt, hade det riktigt härligt helt enkelt! Efter vi tillbringat ex antal timmar på badhuset och gjort oss klar, så blev vi bjudna på sibylla. Tycker dem borde ha mindre potioner, antar att jag får ta en "Fun Box" nästa gång haha ;)
Efter att ha ätit oss mätta så for vi hem och då var det cirka tre kvart kvar till min morbror skulle komma och hämta mig och min lillebror, så då gällde det att göra klart packningen. Sedan kom han och hämtade oss efter jobbet och vi åkte till birsta för att handla och äta på ikea. Dock var vi alldeles för mätta för mer mat, så han bjöd oss på fika istället. Efter att ha sprungit runt på willys och så, så åkte vi "hem" (till morbror) uppe i skogen. Nej, inte skogen kanske, men naturnära är det och heter Krånge, tror inte det är många som vet vart det ligger :P

Har fått sett vackra bilder från Paris (morbror har varit där på semster för ett tag sedan), ni kanske får se några fina bilder på Eiffeltornet senare.

Nu ska jag hacka lite paprika, morötter och gurka som vi ska smaska på med lite dipp till! Kanske blir det en bond film senare också.

Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0