Vaknade..

..upp imorse med världens träningsvärk. Kul va?! Får ta och lära mig att komma ihåg att stretcha troja. Har inte så mycket att skriva om, fick sluta tidigare = kl. 15.00 för att lärarna skulle ha möte, så då kunde jag ta plusisen hem :)
-------------------------------------------------------------------------------------
Åh jusste, kan säga at jag blev väldigt paff på tyskan idag när vi fick tillbaka delar av vårt prov. Brukar oftast ligga på VG och VG+, brukar liksom aldrig nå upp de där sista poängen tyvärr...men på hörförståelsen fick jag ett solklart MVG - glad jag blev!! :))
--------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag gå och ta lite saft och kanske en pepparkaka, hejddå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0