Yesbox

HEJ! Sitter och pluggar tyska glosor med rix fm som sällskap, jätte kül.  Dagen har passerat som en stormvind och jag känner mig som carola - fångad av en stormvind. Fick skjuts till skolan imorse där första lektionen var tyska, vilket innebar intensiv översättning av text. Sedan hade jag min älskade två timmar och tjugo minuters naturkunskap, viket avbröts av ett litet möte/ föreläsning om skolans comenius projekt och vilka möjligheter man har att få medverka på olika sätt. Sedan skulle vi ha haft matte, men som jag förstod var den inställd så jag tog bussen hem. Ja och bussen var förstås försenad och inte nog med det, nej det var även två biljettkontrollanter på bussen. Så det var bara att plocka fram leg och busskort för att bli granskad.
Nu ska jag fortsätta gå igenom mina glosor och sedan blir det en dusch. Ciaooo.
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0