Dagens resumé

Halooo! Riktigt bra dag måste jag säga. Klev upp halv sju för att ta en tidig buss till skolan (börjar bli isigt att åka moppe) för att plugga lite innan första lektionen som var geografi där vi hade prov. Så när jag gick upp och skulle äta frukost, så var det inte så isigt trots allt, så jag åt min frukost och gick och la mig igen. Sen klev jag upp vid åtta och fixade lite, för att sedan åka till skolan och plugga inför provet. Var lite rädd för hade hört ryktesvägen att det skulle vara ett svårt prov, men kändes som det gick rätt så bra *håller tummarna*. Sedan åt vi lunch - potatis och nån chilecorncarnegryta och massa sallad, måste säga att det ofta är salladen som gör att det blir gott att äta skollunchen.
Jaja, sen hade vi psykologi i vanlig ordning där vi håller på att studera illusioner och liknade och efter det hade vi religionskunskap. Där började vi prata om kristendomen och så hade jag (min grupp) seminarium som avslutande uppgift på judendomen, vilket jag inte tror gick så jätte bra, men jag är glad i alla fall.

Slutade tidigt idag och har inga läxor som måste göras - glad tjejjjj :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0