Halebop

Fick finaste smset från halebop idag:
"Hej! Eftersom du inte har laddat ditt kontantkort på 5 månader behöver du ladda det innan 2011-11-22, annars stängs kortet. Välkommen tillbaka! Mvh Halebop"
-
Ehh jaha, kanske måste ladda mobilen då...
--------------------------------------------------------
Har inte hänt nått speciellt idag precis, vi (7/30st) spelade innebandy på idrotten, kul var det! Även om killarna inte var så seriösa alla gånger, men jag tycker ändå innebandy är jättekul!
Också fick vi sluta tidigare från religionen och göra en diskussions uppgift på valfri plats, vilket gjorde att jag kunde ta plussbussen hem för första gången i år. Vilket betyder att jag inte behövde gå den ca 1km långa promenaden från den ordinarie busshållplatsen.
-------------------------------------------------------
Nu ska jag sova eller inte. Hejdåååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0