Helt OK måndag

Hej alla måndagsbarn!! Hoppas ni haft en OK måndag:)

Psykologiredovisningen tycker jag gick bra imorse (Y) Jag har blivit mycket bekvämare med ha redovisningar inför folk på sistonde, vet inte hur det har gått till men skönt är det i alla fall. Nu mera laddar jag liksom upp inför en redovisning så jag är taggad och då går det mycket bättre - såklart har det betydelse att man är väl förberedd!
På idrotten så spelade vi fotboll, hade fyra lag på 5 pers i varje (mitt lag var ett undantag med bara 4pers) och det gick väl okej, även om jag inte var den som var mest drivande i mitt lag precis så har jag fått en positivare syn på fotboll.
Efter att ha jobbat på med historian, så fick vi sluta och ha en hemuppgift tills imorgon i religionskunskapen eftersom läraren inte var där. Var bara att läsa kapitlet i boken och sedan bestämma sig vad för sorts fördjupning man vill göra. Kanske dax att göra det nu då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0