I främmande farvatten

Har nyss sett pirates of the caribbeans nyaste film. Tyvärr så är det ju sant att har man haft en bra triologi som man vill fortsätta på så kommer resultatet troligen inte att uppnå samma standard som tidigare och det tyckte jag inte att den gjorde heller. Det var inget fel på filmen, men den imponerade inte speciellt mycket. Man har nog helt enkelt lärt sig vad som händer i pirates filmerna och blir därför inte överaskad av deras skämt och påfyndiga påhitt. Det kan ju förstoss vara så att jag hade mina förväntingar på filmen för högt uppsatta tack vare de föregående filmerna, men jag tycker ändå att de borde ha slutat vid tre filmer, eller kanske sett till så att den tredje slutade annorlunda, så att man kunde låtit Orlando och Keira varit med i filmen eftersom även de var med och gjorde filmerna till den sensation som de blev.

Säger dock inte att man inte ska se filmen, försöker väl bara säga att man inte behöver ha allt för höga förhoppningar inför den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0