Kissemiss

Har inte blivit nått skolarbete idag... kom på att det är egentligen inte något som ska vara klart imorgon, har istället hjälpt till att städa och ordna i garaget :)
.
Förresten! Påvägen hem från bsk i förmiddags, så mötte jag en liten kattunge på en av smågatorna vid ica. Den var jättesöt och började på en gång att springa runt benen på mig. Så då satte jag mig på huk och klappade den lite, oh ja vad tror ni den gjorde då då? Jo hoppade upp i mitt knä! :') Lille kissen såg lite förvirrad ut och följde efter mig en tio meter, men som tur stannade den sedan och tittade medan jag gick min väg. Jag hoppas kissen den hittade hem till sig sedan.
Nu ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting alls, sköntt.
True story.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0