Lalala

Hej. Har nyss kommit ur duschen och ska nu gå igenom lite glosor en sista gång. Är lite orolig inför grammatiken på tyskaprovet imorgon, är så grymt mycket att ha koll på samtidigt och ändå är det mycket vi inte har kommit in på än. Längtar till den dan jag kan prata flytande tyska!
Gjorde förresten godaste lunchen idag, med tanke på vad jag hade att välja på. Hackade en gul lök och stekte den tillsammans med färdigkokt ris som blivit över från gårdagens middag, hällde på soja och rörde om. La up det på en tallrik och sedan stekte jag ett ägg och lade det ovanpå. Blev riktigt gott faktiskt, även om det kanske inte låter så imponerande.
Nej, nu måste jag göra lite nytta!
Over And Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0