Life goes on

Måndag happyhappy! Här har ni ett gamalt men roligt klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=08o6JyvvtP8 om ni har lika knasig humor som mig vill säga!
Haft en helt okej dag, på idrotten spelade vi volleyboll, tjejerna mot killarna, och jag skulle gärna vilja säga att vi vann överlägset, men tyvärr så förlorade vi ganska stort.. life goes on!
Så idag när jag kom hem så låg det en tidning och väntade på mig här hemma, alltid lika kul att få post --> solo :)
Här kommer några få bilder, dock inte promenadbilderna som jag lovat.
HÖST
KATITZI - flörtar med mig
Jag
Måste tipsa om en serie som går just nu på 4:an - "Den som dräper" - danskt kriminaldrama, mycket spännande och lite läskigt - kl 21.00 ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0