Söndag

Skönt med frisk luft och motion, man blir ju så mycket piggare då. Har varit ute och kört innebandy och känner att bollkänslan och träffsäkerheten börjar komma tillbaka. Sådan härlig sport! Önskar att det fanns ett lag inom räckhåll och i min ålder som jag kunde börja i, fast det funkar ju att köra hemma på amatörnivå också ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag insåg just att om exakt fem månader så fyller jag 18år!! Hihi:))
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nä, nu tror jag att jag ska gå ner på ica och köpa ett refilkort till mobilen, annars stängs ju mitt simkort av. Taskigt. Hejdååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0