Sverige!

För det första vill jag bara säga: GRATTIS SVERIGE, TILL EM-PLATSEN I FOTBOLL (herrar)!!!
Såg inte de två första målen som gjordes --> 1-1, men sedan satt jag som klistrad framför teven. Tyckte de spelade jättebra mot Holland och det är helt otroligt att dem vann. Jag är ingen person som har sån stor koll på fotboll, men jag vet att Holland är ett grymt bra lag och att Sverige vann över dem är f###ing amazing! Okej, jag kankse överdriver lite, men kul är det i alla fall!
Hade tänkt ha nån fin bild här, men tyvärr så krånglar mitt internet..
Dagen har varit lång med mycket genomgångar, men det har inte varit speciellt krävande.
Nu ska jag i alla fall slå på radion och göra en engelskaläxa/uppgift som handlar om The Lord of the Rings, fick den pga att våran lektion utgick idag.
Hare bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0