Tänk först

Måste bara få vädra mina ilska på hur männskor använder sina bilar!! När jag skulle åka hem från skolan och fara ut från utfarten/infarten (beroende på vilket håll man kommer ifrån) från skolan, så står där två bilar i varsinn körriktning och pratar med rutorna öppna och blockerar nästan hela vägen. Om de nu måste prata med varandra så kan de väl ändå köra in på eon parkeringen, där finns det liksom hur mycket utrymme som helst! Fattar inte hur människor tänker. För mig gick det liksom ändå ganska lätt att slinka förbi med moppen, men för alla bilar som kommer måste det vara ett helvete. Så snälla tänk först!
Så nu är jag lugn.... har alla haft en bra dag och ätit massor av kanelbullar? :)
PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0