Bagheera

HAHA, detta skulle ha publicerats igår kväll runt 20.00, men blev tydligen inte så..
Hej Hopp. Dagen har rullat på snabbt och utan några konstigheter. Efter en tidig middag följde jag med på Handelshuset och införskaffade mig ett par riktiga vinterkängor (märke: Bagheera) som är bra att ha om man åker pulka till exempel, eller när man ska pulsa i snön av någon anledning. Ett plus är att jag kommer säkert kunna använda dem livet ut pga av att mina fötter har slutat växa och att jag nog inte kommer använda dem så ofta, hehe.
Nu blir det strax Robinson (som den nörd jag är), så ska jag plugga tyskaglosorna till imrn och packa inför helgens bravader (är inte helt hundra på vad ordet bravader innebär, men det lät bra;)
Trevlig Kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0