11.09.2011

Hej!! Gårdagen var en lugn dag där kvällen var höjdpunkten. Blev bjuden på laxfilé, potatis och romsås till middag, helt underbart gott! Sedan blev det tvmys med chips och filmen Notting Hill, en underbar gammal klassiker som ledde till både skratt och tårar.

Idag är det tio år sedan World Trade Center blev utsatt för en terrorisattack, vilket ledde till att många oskyldiga mäniskor miste sina liv. När det hände var jag bara sju år och minns inte så mycket av det förutom att det visades på nyheterna överallt. Idag förstår jag innebörden av händelserna och alla hemska konsekvenser.
Mitt hjärta slår ett exrta slag idag för alla de som miste sina liv och mina tankar går till alla anhöriga. 




 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0