Ben & Jerry's

Solen kom tillbaka idag för att ge ett sista avsked, härliigt, för det verkar blir sämre till veckan igen. Idag tog jag en lång sovmorgon, enda till klockan elva och sedan blev det en lång frukost för att sedan gå ut i det härliga vädret.
Tvättade av moppen (vilket behövdes), hjälpte till att kasta alla gamla sommarblommor utomhus och hade det allmänt skönt i solen. Sedan efter middagen så åkte jag till Ica Andersson och handlade mitt sällskap för ikväll:
Har bara ätit Ben & Jerry's en gång tidigare i mitt liv och det var i sommras på midsommarafton, så tänkte att det var dax smaka en gång till!
Just nu sitter jag ute och njuter av solens sista strålar. Sedan blir det en dusch och kolla tv tablån. Alltså en ganska lugn lördag kan man säga, men imorgon bär det av till birsta med härligt sällskap!! :D
Trevlig kväll allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0