Drömeri

Drömde värsta knepiga drömmen inatt!!!
Började med att jag var på bilsemster tillsammans med bror och morbror, vi satt i bilen och åt hamburgare medan vi körde på en lång raksträcka med en massa skog runtom. Sen så kommer helt plötsligt en brandbil och kör om oss, utan att ha sirener eller varningslysen på, så vi blir arga eller nått och tänker att vi måste köra om den så vi ligger före (av nån andledning). Ah också trampar vi gasen i botten och precis när vi ha kört förbi så kommer det en lastbil i mötande trafik och vår bil blir mosad emellan lastbilen och brandbilen.
Sedan när jag vaknar upp i drömmen efter olyckan, så ligger jag i gräset och har en känsla av att mina båda ben är brutna medan jag ser min bror och morbror springa omkring och äta sina hamburgare och spela fotboll tillsammans.
Skön känsla när jag vaknade imorse och kände att mina ben inte var brutna! Och kan lova att jag körde väldigt försiktigt med moppen till skolan imorse i spöregnet för att inte få vattenplaning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0