God kväll!

God kväll! Efter pluggning och middag åkte jag iväg och körde min andra övningskörning på E:on, gick mycket bättre än första gången kan jag lova. Jag är ingen tjej som känner att jag måste ha körkortet klart dagen jag fyller arton, men innan jag fyller nitton i alla fall. Så nu har startskottet gått och jag har börjat fatta det där med kopplingen. Saken är den att mitt självförtroende ligger lågt när det gäller bilar, men nu ska det bli ändring på det och då menar jag att jag ska börja tro på mig själv!
Imorgon har jag sovmorgon till 10.50 pga av att min tyskalektion är inställd och då ska jag sova bort förkylningen hade jag tänkt, men nu ska jag slå på teven och titta på idol, så godnatt!!


Kommentarer
Karolina

Bäst o passa sig nu då på vägarna ;)

2011-09-13 @ 22:40:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0