Hallå alla blåbär!

Blåbär var faktiskt vad vi hade tänkt att denna blogg skulle heta, alltså: theblueberrys :)) för att vi kan vara lite virriga ibland, men i alla fall så här har min dag sett ut:
07.30 - klev upp gjorde mig i ordning, åt frukost bestående av lättfil med cornflakes och en macka (tror frukost är min favorit måltid på dagen faktiskt!) sedan så chillade jag litegrand, hatar att behöva stressa på morgonar.
08.30 - for iväg till tallnäs för att möta upp mina gruppmedlemmar på psykologin
09.00 - vi gick tillsammans till tallnäs dagis och gjorde våran uppgift. All personal var så snälla och vi fick ett jätte fint bemötande. Barnen var nyfikna men också lite rädda för oss fyra "stora" ungdomar, haha vilket jag kan förstå. Jag var den som förde minnesanteckningar typ.. När vi var klar så berättade en i personalen att de fått en sån bra respons av barnens föräldrar, som de hade frågat om det var okej att vi ställde frågor till. De önskade till och med vi skulle skicka vårt resultat på uppgiften till dem när vi var klar! Hur kul var inte det! :D
10.00 - På skolan - kolla lite på matten inför matteprovet
10.30 - Lunchtime, bestående av antingen kycklingsoppa eller potatisbullar, jag valde soppan
11.10 Naturkunskap, där vi just nu är inriktade på kemi och hade en mindre test så vi skulle veta hur mycket vi kunde inför provet vi ska ha senare. Jag hade nästan alla rätt :)))
13.20 - Naturkunskapstimmen är slut och vi traskar vidare för att ha matteprov.
14.45 - Klar med provet och kunde åka hem!!!
Nu väntar jag på att maten ska bli klar och senare lär det bli en prommis i det fina vädret och läsa lite tyskaglosor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0