I'm So Excited..

I Just Can't Hide It!
Beacause it´s Friiiday! oh oh oh yeahhh oh yeah!
Idag är det fredag mina vänner och alla vet ju vad det betyder ;) lovely helg.
Slutade skolan vid halv två, for hem och så åt jag lite blåbärspaj nomnom, men mitt i en tugga så ringde telefonen. Vem kan det vara tänkte jag? men så visade det sig vara Statistiska Centralbyrån.
Jag blev på nått sätt tydligen slumpvald i en undersökning om "ungdomar i arbetslivet" för typ ett halvår sen, så nu ringer de var tredje månad och ställer frågor. Jippie! (ironi) Det är ju för en bra sak så jag antar att det är det minsta jag kan göra. Så jag önskar dem lycka till!
Just nu sitter jag och stryker lektioner på mitt schema som jag inte har och lyssnar på Pointer Sisters gamla dängor.
Får se om det blir nått bloggande i helgen, jag önskar er i vilket fall:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0