Tisdag den 27/9 -11

Klev upp kvart över åtta gjorde mig klar, åt frukost osv... stack till skolan med moppen runt nio - börjarde tjugo över nio.. Hade lite trevlig geografi, synd bara att mitt lokalsinne inte är det bästa - vilket kan förstöra då man håller på med uppgifter som handlar om hela världen.
Efter hade jag psykologiii, där min grupp ringde till Tallnäs dagis/förskola och förklarade vad vi ville göra, vilket kan vara ganska krångligt tydligen men till slut kom vi fram till ett resultat vilket innebar att Reina och jag skulle gå dit efter skolan för att lämna papper på vad exakt vi skulle göra och vad vårat syfte är - så personelen kan prata med föräldrarna och få klartecken. Var dock lite jobbigt för vi visste inte helt vart vi skulle gå. Vi skulle till en avdelning som heter "Saltkråkan" och skyltningen var inte så tydlig, men efter att ha frågat oss fram kom vi till slut fram dit vi skulle och kunde lämna våra papper. Kan säga att jag blivit riktigt bra på att öppna/ stänga säkerhetsgrindarna de har!
Hade även religionskunskap idag, där vi pratade om judendomen och dess hisoria. Bilden här ovan är regligionens vanligaste symbol- Davisstjärnan.
Efter allt detta åkte jag hem, tog disken åt lite mellanmål och nu sitter jag här. Tänkte satsa på att plugga matte och historia nu, får se hur långt jag kommer. Vi hörs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0