It's raining...

Regnet öser ner, det är måndag och jag har fått It's raining men fast i skallen. Jippie...
Sitter just nu och knaprar på en skorpa och försöker få fram motivationen till att göra engelskaläxan, som är ett förarbete till en filmanalys som vi ska göra på filmen Juno. Därefter tänkte jag förbereda mig för en gruppredovisning jag har i svenska på onsdag.
Sedan hade jag även tänkt läsa en kortfattad pocket för att få lite översikt till mitt arbete i historan. Vi håller på med motstånd i historien och jag har valt ämnet: Indianernas motstånd mot koloniseringen och ska då först och främst läsa: Nordamerikas Indianer av Claude Fohlen på ca 110 sidor. Så här ser den ut:
Hade tänkt att plugga som en galning denna vecka, får se hur det går! Dax att börja kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0