Blommigt ska de va!

Haft mig en trevlig helg med fina människor, god mat och dessutom födelsedagspresenter. Älskar verkligen livet, men så hatar jag just nu CDON.com. Här försöker man skapa sig en ny användare och så tar de inte emot postnummret, fuck them! Hoppas på att kundservice håller vad de lovar och svarar inom 24 timmar.

Funderar på hur jag ska spendera denna helt underbara påsklovsvecka, hoppas på en del trevliga utgångar med fint folk. Nu ska jag i alla fall försöka hitta lite bra musik och kanske planera några inköp, en skinnjacka till exempel ;) Kommer kanske ett "Vill köpa" inlägg senare nån gång.
Mitt fina, underbara, perfekta påskägg jag fick av morbror :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0