You didn't have to cut me off

Haft speaking nationella i engelska b idag, var riktigt nervös innan men efter kändes det som det gick riktigt bra. Lite dåligt ordförråd kanske, men tyckte ändå vi hade ett bra flow. I övrigt så är jag lycklig över att det är skärtorsdag imorgon och sedan påsklov!!! Som alltid är det mycket jag skulle vilja göra eftersom det är lov och hoppas det blir mycket trevligt. Har en parinlämning att göra klar, men det fixar sig imorgon förmiddag, tänkte åka in lite tidigare till skolan och göra klart den.
Köpte en fin och billig liten tavelram igår när jag var ute och gjorde ett ärende! Planen är ju att börja skriva ut lite bilder och inte bara spara dem på datorn eller så, därför är det så perfekt att jag fick en engångskamera i födelsedagspresent :) Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, är lite splittrad, men nått hittar man väl på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0