Do you get it?

Kom inte så långt på matten kan jag ju säga... hatar matte när jag inte fattar, vilket händer ganska ofta ups.. Detta tal till exempel: 2(x-1)^2=32 är säkert hur enkelt som helst, bara jag fattar hur jag ska göra. Tyvärr har jag ju inga mattegenier i närheten som kan förklara. Så tar en dusch och sätter mig sen med min underbara träningsvärk och läser litegrand istället, har ju lite att läsa om man säger så. Översta är en bok i svenskan som jag måste läsa, sedan är det en bok om hur man kickstartar hjärnkontoret som Anna lånat ut till mig, under det en bok jag fick när jag fyllde år och till sist en SOLO tidning som ramlade ner i brevlådan igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0